陳情令 對話摘錄 第13集 The Untamed: Conversations EP13

第13集
36:35
藍湛:多謝
魏嬰:罷了罷了,我這個人最怕別人跟我道謝了,尤其是你這種一本正經的道謝。瘮得慌。
Zhan: Thanks.
Ying Don't say it. I am afraid of others' thanks especially your kind of formal thanks. Gives me bumps.



魏嬰:痛,藍湛。
藍湛:不用客氣。
魏嬰:藍湛,現在你都會調侃我了。
Ying: It hurts, Lan Zhan.
Zhan: You are welcome.
Ying: Lan Zhan. You can make fun of me now.



藍湛:你要是沒那個意思,就不要隨便去撩撥別人。
魏嬰:撩撥的又不是你。
Zhan: If you don't mean it, then you don't flirt with someone.
Ying: I didn't flirt with you anyway.



藍湛:我為什麼要在這裡跟你說這些廢話。
魏嬰:那不是沒辦法嗎?這個破地方,那就剩下你我兩個倒楣人嘛
Zhan: Why should I talk these meaningless things with you here?
Ying: You got no choice. In this crap place sit only you and me two unlucky guys.

這個網誌中的熱門文章

板橋港仔嘴 信仰 港仔嘴福德宮

蚊帳大使 凱薩琳

Qutux niqan 泰雅族的共食