What A Wonderful Word

I see trees of green, red roses too.
I see them bloom for me and you.
And I think to myself, what a wonderful world.
I see skies of blue and clouds of white.
The bright blessed day, the dark sacred night. 
And I think to myself, what a wonderful world.
    
我看見樹的翠綠和玫瑰的紅艷。
她們為你我而綻放。
我心中想著,多麼美好的世界啊!
我看到了藍天與白雲。
明亮、幸福的一天,夜晚向人們道晚安。
我心中想著,多麼美好的世界啊!


影片來源:YouTube

這個網誌中的熱門文章

板橋港仔嘴 信仰 港仔嘴福德宮

蚊帳大使 凱薩琳

Qutux niqan 泰雅族的共食